13 november 2009

Världens bästa fototävlingspris!

Idag har då skolans fototävling avgjorts. Ett foto i varje kategori vann ett pris. Jag vann i kategorin "färg" med bilden på solnedgången som jag lagt upp tidigare i min blogg. Priset var nog det allra bästa - ever! Nämligen ett litet JOBY gorillapod-stativ som ni ser på bilden ovanför. Jag har länge funderat på att köpa ett sånt men sen har det inte blivit av. Nu är jag alltså stolt ägare av ett :o) Toppenbra va!? Det som är så bra med det är att det är stabilt och att man kan sätta fast det runt saker precis som på bilden. Det är lätt att ta med sig och lätt att hantera. (Hade lite svårt att låta det vara idag på rasterna... Ville leka med det och svänga benen på det... Hihi!) Nu är detta ju bara ett litet så jag får använda det till min kompaktis. Nästa steg blir väl att införskaffa ett större då... Vilken bild som vann totalt sett hann jag inte se innan jag gick hem för dagen. Idag tittade solen fram ett tag. En stund snöade det. I övrigt har det varit mulet och grått. Och nu även regn... :o( Vi får väl se vad denna helg bjuder på för väder...
Kramen Ps. Bilden har jag lånat från Japanphoto.

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)