22 november 2009

Inspiration och kreativitets uppdrag nr 16: Drömmar

Igår var jag på konsert med Lars Winnerbäck och han är helt klart min drömartist när jag går på konsert. Känslan av förväntan som fladdrar i kroppen innan, ruset under konserten och sen lyriskheten efteråt då man vandrar runt som i en dröm.
Det blir en enkel och ren bild från konserten eftersom jag tycker att han ibland känns närmast när allt är avskalat och det bara är han, rösten, texten, melodin och gitarren. Men när sen kraften slår emot mig när han och resten av bandet bara ger allt - ja, då blir jag bara så skuttig. Här är mitt bidrag på inspiration och kreativitets uppdrag nr 16 på temat drömmar. Fler bidrag hittar ni här.
Bookmark and Share

5 kommentarer:

  1. En snygg bild med fokus på Winnerbäck! JAg håller med dig ... han är bra!!! Har dock inte sett honom live ännu!

    /Eva

    SvaraRadera
  2. Kanonfin tolkning. Jag ska själv gå och se honom den 26:e så jag har något att se fram emot. :)
    Fin bild.

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är....!!!!!!! Har kollat igenom alla dina bilder och blir verkligen hänförd. Vi måste träffas och fotografera lite tillsammans, eller kanske du rent utav kan hjälpa mig i kommande projekt???
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Han är en klar favvo hos mig oxå :-)

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygg bild du fått till av Lars. Tycker om när han som kommer fram ur det mörka:)

    Visst är det som du säger, var till Paris och knäppte kort som jag tyckte var fin, men man lessnar på att titta på dom. Har lagt dem på hyllan ett tag för att se om jag ändrar åsikt:)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)