19 november 2009

En gammal favorit

Med anledning av mina sena dagar på jobbet, stormrusk, trötthet och mörker blir det ingen nytagen bild idag heller. Istället bjuds det denna gång på en gammal favorit som jag tog för ett par år sen då jag började intressera mig för foto på allvar. Bilden är från en höstpromenad längs Hammarsjön söder om Kristianstad. När ska vi få chansen att se sånt ljus på himlen igen??? Har hört att det skulle klarna upp snart, alldeles snart... Typ om en stund, strax...
Hoppashoppashoppashoppashoppas!!!
Önskar er en bra avslutning på arbetsveckan!
Bookmark and Share

2 kommentarer:

  1. Jag såg nästan solen i morse, men sen började det regna igen...

    SvaraRadera
  2. Oj det där var en riktigt fin bild, tyckte om ljuset och färgerna. Får en att längta efter lite finare väder.

    Tipset hur man tar vattenbilder läste jag mig till i tidningen Digital Foto. Men ska göra en beskrivning på bloggen om det sedan så får du se:)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)