11 november 2009

Misslyckat foto och lite jullängtan

Idag var det kolsvart när jag lämnade jobbet och begav mig hemåt på min cykel. Häromdagen sattes julbelysningen upp på stan, men ännu har den inte tänts. Julpynt och andra julgrejor i affärerna sen några veckor.... Ja, det är väl bara att acceptera att julen snart är här. Om ett par veckor är det julskyltningsdags och då drar väl julstämningen igång på allvar. Jag ser fram emot den där första glöggen, pepparkakan och saffransdoftande lussebullen rätt så mycket om jag ska vara ärlig. :D
Dagens bild blir på ett helt annat tema. En misslyckad bild som jag ändå gillar skarpt. Jag och min syster var i fotoklubbens studio för snart två år sen för att lattja lite och då brände jag av en ruta bara sådär utan att kolla inställningar eller något. Kanske inte den bästa bilden men ändå har den något jag gillar. Ha en underbar onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)