10 november 2009

Fototävlingen i skolan

Idag har bilderna i skolans fototävling satts upp på skärmar i elevcaféet. Lite spännande att se hur man tolkat de olika teman (fotboll, sk8, färg, resa, lärare, "skolans namn" och humor). Undrar hur det blir när det bara finns ett bidrag med i temat fotboll? Då måste ju det bidraget vinna i sin kategori... Hmmm!?
Så vitt jag förstått så är personalen representerad med tre personer. Hur många elever som deltar i tävlingen vet jag inte. Men totalt tror jag det ligger runt en 30 olika bidrag. När vinnarna ska utses har jag inte heller någon aning om. Kanske kan jag lyckas dra hem en seger i någon av de kategorier jag är med i. :D Det finns en och annan favvis bland övriga bidrag så kanske ska jag lägga en och annan röst imorgon. Mattias - jag vet att du tittar in här då och då - om någon av dina bilder är bland favvisarna så kommer jag inte berätta det ändå ;) Hihi...
De bilder jag bidrog med till tävlingen har jag lagt upp tidigare i denna blogg. Klicka här så kommer du dit direkt.
Nej, nu tänkte jag dra mig in i dimman och bara slappa framför tvn. Det får bli en sån kväll ikväll.
Må gott!

2 kommentarer:

  1. Klart att jag tittar in, måste ju se vad konkurrenterna har att erbjuda ;)
    /Mattias

    SvaraRadera
  2. Smygare där! Kul att du lämnar ett avtryck som omväxling :o)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)