24 november 2009

Tisdagstema - Rund

Idag hade jag äntligen tid att vara lite kreativ. När jag såg att tisdagstemat var "Rund" började hjärnan spinna loss och till slut fick jag en idé. Här är mitt bidrag. Vad bilden föreställer berättar jag inte just nu. Tycker det skulle vara kul att se om någon kunde lista ut vad det är. Ledtråd kan vara att bilden är tagen uppifrån. Det enda jag gjort med bilden är att beskära den, göra den svartvit samt att höja kontrasterna något.
Välkomna med era gissningar :o)
Bookmark and Share

9 kommentarer:

  1. Jag gissar att det är en flaska - tagen uppifrån!?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag gissar på en glasvas eller möjligtvis en vatten eller vinkaraff.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på hålet i vasken!

    SvaraRadera
  4. Snyggt förrsten! Jag gillar hur du har beskurit och det svartvita var super.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag gissar på en vanlig hederlig läskflaska :)

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte först på glödlampa - men det är ju knappast "uppifrån" om man ser den från det hållet där man ska gänga in den i armaturen... Snygg bild i alla fall!

    SvaraRadera
  7. Jag gissar att det är en pet-flska fotad uppifrån. Är det rätt? Snygg bild!!

    SvaraRadera
  8. Grattis Elin! Det var en liten PET-flaska. :D

    SvaraRadera
  9. Flaska!

    Jättefin bild och kul att hitta nya vinklar!

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)