7 november 2009

Lördagsskoj

Det är lördag kväll och i brist på skoj på tv så surfar jag lite. Tv-reklam för Eniro gav mig lite surftips. De kör nämligen några Eniro-reklamfilmer som meddelar att man kan lägga upp sin blogg, hemsida osv förutom den andra infon som finns om en på Eniro. I en reklam har jag sett Jessica Silversaga från Linköping. Sökte henne på Eniro och hittade till hennes hemsida och till hennes photostream på Flickr. Intressanta bilder. På sin hemsida länkar hon till en rätt skoj sida som jag bara var tvungen att testa. La Photo Cabine är rätt roande faktiskt (se nedan).
Har ni inte spanat in Yearbook Yourself tidigare så är det ytterligare ett hett tips en småtråkig dag. Kolla vad snygg man kan bli :P
Ytterligare ett tips är Photofunia där man också kan leka med sina bilder. Tyvärr kunde jag inte lägga upp något exempel här idag eftersom det är något strul med deras sida just nu, men kanske imorgon :) Har ni andra liknande tips på sidor är ni välkomna att dela med er. Have fun!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för kommentaren:) och ska ta och skriva ner vad jag kom fram till med min bildanalys angående Bennetton senare:)

    Mvh

    Liisaelina

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)