6 november 2009

En helt öppen helg

Sitter och fredagsfilosoferar lite. Arbetsveckan är slut och det är dags för helg. Inget är inplanerat för helgen men det känns rätt skönt med tanke på den efterhängsna värk jag har efter att jag förra torsdagen drog ut en visdomstand. Jag hoppas att helgen inte ska färgas av värken utan att jag kan få något vettigt gjort. Vad det blir återstår att se. Har försökt kolla upp om det finns något spännande att kolla på i utställningsväg eller om andra evenemang äger rum i trakterna, men nej... Hittar inget. Om någon har tips att komma med så är ni hjärtligt välkomna med dem! :D Vädret ser inte så lysande ut heller... :( Bifogar idag en bild från ett fotouppdrag som jag fick våren 2008. Ett gäng tjejer satte upp en teaterpjäs och behövde hjälp med fotot till affischen som skulle göra reklam för deras föreställning. Pjäsen hette Dömd och var en mycket stark historia om hat, kärlek, sexualitet, rädsla och mod. Resultatet blev en affisch som sen satt uppe lite här och var under Kristianstadsdagarna förra sommaren. Ha det gott tills vi hörs igen!

1 kommentar:

  1. Bra väder hoppas jag på, är rysligt trött på den senaste veckans gråväder.
    Kul att du fick göra affischen, snyggt jobb!
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)