2 mars 2010

Tjohooo! Guldmedalj minsann =)

Ja, just det! Kan berätta att jag kammade hem guldplatsen i Digitalcupen i fotoklubben som var ikväll. Många toppbetyg delades ut till min bild. Superkul! Bilden jag tävlade med la jag ut häromdagen och den hittar ni här om ni inte minns den. Min bild och de andra som la sig i toppen kommer ni kunna hitta på Hässleholms fotoklubbs hemsida inom det snaraste skulle jag tro. Klicka på Digitalcup så hamnar ni rätt.

Ha en fortsatt bra kväll!
Jag ska snart gå och lägga mig leende =)

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!
    Vad kul, det är en bra bild!
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju den klart roligaste porträttbilden! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Det är bara att gratulera! Du hade ju åtminstone engagerat dig i "uppgiften" :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)