22 mars 2010

Besökarreklam

Det blev aldrig någon som gjorde anspråk på besökarreklam-platsen så jag ger den rent spontant till min syster som nu startat en blogg som jag ser fram emot att följa. Den handlar om hennes och sambons väg till ett alldeles eget ekohus på Österlen. För en månad sen blev det klart att en tomt i en bokskog blivit deras och nu står de i startgroparna när det gäller att flytta från Göteborg till en mellanlandnings-lägenhet i Gärsnäs medan ett gästhus ska byggas på tomten. I bloggen kan man följa deras tankar och planer och jag känner mig mäkta stolt över dem när jag läser om deras visioner som snart ska besannas. Det ska bli så härligt att ha dem nära och få möjlighet att njuta av deras sällskap ofta. Dessutom har jag blivit tilldelad två bokträd att hänga min hängmatta i. Mysigt!

Titta in på bloggen om Bokskogens Ekohus och ta del av tankarna inför detta äventyr och följ den gärna för att se hur allt utvecklas. Jag kan dessutom tipsa om att det så småningom ska bli café och spa där.  :)

Kram

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)