14 mars 2010

Utmärkelse - TACK!


Det är alltid skoj att få uppskattning för det man gör. Att få höra att man inspirerar andra.
Alldeles nyss fick jag en utmärkelse av Nina som bloggar här och håller i Bilduppdraget Inspiration och kreativitet som ni hittar här. Supertack till henne!
En stor kram till era alla som tittar in på min blogg, återkommer hit och som lämnar en kommentar då och då. Det finns några som jag vill tacka lite extra genom att ge utmärkelsen vidare till. Några av er uppmuntrar mig genom era trogna kommentarer och andra inspirerar med sina bilder som ni så generöst delar med er av. Tack!

Stort grattis till:

Camillas Foto
I skuggan av ett världsarv
Karins fotoblogg
TheCompleteTruth

1 kommentar:

  1. Det här var oerhört trevligt! Känns lite abstrakt att man kan inspirera med det man gör, men när så är fallet känns det mycket inspirerande. Det ger motivation till att fortsätta med det bisarra jag gör! TACK!
    Mvh jerry niemi
    http://litengubbe.blogspot.com

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)