16 mars 2010

Ännu mer handarbete

Med anledning av mitt förra inlägg fortsätter jag med en dokumentär bild i handarbetets tecken. De senaste dagarna har jag nämligen pysslat med att virka mobilfodral. Det hela började med att jag för en vecka sen beställde en iPhone som jag varit sugen på till och från den sista tiden. Detta innebar att mitt tidigare mobilfodral inte kommer att passa och jag var tvungen att göra ett nytt. Min syster blev då så sugen på ett så jag virkade ett till henne också. Och sen blev det ett till en kompis av bara farten. :) Så nu kommer vi att ha världens snyggaste mobilfodral. Just nu gör jag ett extra till min iPhone eftersom jag inte är säker på att det första kommer passa.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Snygga, speciellt det i orange och brunt!
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kattmannen från örebro17 mars 2010 kl. 23:18

    Vad duktig du är tjejen. Vilka gulliga iphonefodral. Affärsidé:-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)