23 mars 2010

Länktips-dags

I lördags var jag på Skånes Naturfotofestival och kom hem med en fotobok. Detta har jag redan berättat. Vad jag inte har berättat är att fotoboken även är kopplad till en sida på nätet som jag starkt rekommenderar för inspiration och för en skön stund tillsammans med underbara bilder. Jag har nu suttit en bra stund och bara slukat bilder. Så titta in på 1x.com och fördriv tiden. Klicka på olika kategorier av bilder och förstora upp till 10 bilder/sida så blir de lite större.

Har du något bra tips på en sida med toppklassiga bilder? Let me know!

Nu ska jag iväg till fotoklubben i Hässleholm. Idag ska vi ta med oss fotoböcker och bläddra i varandras och inspireras. Ser fram emot det :)

Ha en fortsatt bra tisdagkväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Det var ett bra tips, 1x.com, jag brukar också sitta och njuta och hämta inspiration därifrån.
    En dag kvar och sedan är det påsklov, skönt va?
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)