13 mars 2010

Vattenlek, chips och melodifestival






Lite vattenlek i köket och sen lite färgexperimentering i PS.

Det var inte särskilt lätt att knäppa en bild precis efter att vattendroppen nått vattenytan. Men märkligt nog lyckades jag bäst med de första bilderna.

Nu är det lördagkväll och snart dags för Melodifestiva. Chipsskålen är laddad :P och jag hejjar på Salem Al Fakirs låt Keep on Walking. Har visserligen inte hört alla bidrag så vi får väl se om jag ändrar uppfattning.

Kramis

2 kommentarer:

  1. Vacker bild och coolt att ändra färg! Tror den gröna blir min favorit!

    Ps. Du har något att hämta hos mig!

    SvaraRadera
  2. Oooh, riktigt fina:) Kom på nu att jag för länge sen lova att berätta hur jag tog mina vattenbilder, men det glömde jag så klart bort när kameran gick sönder strax därefter:/

    Riktigt fina vart dom:)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)