29 januari 2010

Självporträtt, moderskepp och PS

Ingen månadsbild idag heller, men planen är en tidig morgon imorgon - och då jäklar! Då ska det bli en bild.
Idag har jag mest suttit och inspirerats på moderskeppet.se och sen trixat med lite bilder. Lägger upp ett självporträtt taget i höstas som hittade och jobbade lite med. Vet inte om det blev så bra, man blir så bildtrött efter en stund att man inte längre ser vad som är bra och dåligt, så all respons är välkommen. Men målet var visserligen mest bara att trixa och se vad jag kunde åstadkomma i Photoshop och lära mig hitta bland alla funktioner. Jag har inte varit så aktiv med PS det senaste året och jag tappar ganska fort känns det som.
Nu är det fredag och dags för mys :P
Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)