2 januari 2010

Om 2009, 2010 och minnesbilder...

Idag pyntar jag min blogg med en bild från i somras då jag reste runt i Europa. Jag besökte då bl.a. den gamla judiska kyrkogården i Prag. En stark minnesbild bland många från 2009.
Men nu är det nytt år och dags för nya minnesbilder. I datorn ligger nu en ny mapp med namnet 2010 och väntar på att bli fylld av en massa bilder. Min magkänsla säger mig att detta kommer bli ett utvecklande år med mycket fotograferande. Hur jag vet det? Tja, vi får väl återkomma till det senare. Nu tänkte jag njuta några dagar till av ledigheten innan det är dags att börja jobba igen.

Ta väl hand om er och njut av helgen och vintervädret! Bookmark and Share

1 kommentar:

  1. Ha det bra de sista dagarna av jullovet, här är barnen lediga nästa vecka också.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)