4 januari 2010

Morrar, suckar och slår mig själv för pannan...

Jaha! Så har det hänt igen... Jag har åkt hemifrån med kameran men minneskortet sitter kvar i datorn. Måste nog ändra mina rutiner och använda sladd istället för kortläsaren. Eller ha ett annat knep för att komma ihåg kortet. Några tips?!?! Nu sitter jag här i Göteborg med världens sötaste lilla systerdotter, fint vinterväder och inget minneskort! Alla extrakort ligger i andra kameraväskan. Blir bara så besviken på mig själv. Men, men... Inte mycket att göra åt det just nu. Bara att samla minnesbilder i huvudet eller möjligen använda mobilens kamera. Ha en toppenfin måndag!
Bookmark and Share

1 kommentar:

  1. Trist!
    Du får väl köpa ett nytt så att du kan fotografera systerdottern och allt annat fint du ser. Jag kollar alltid kameran innan jag ger mig ut men ibland glömmer jag extrabatteriet.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)