7 oktober 2009

Första mötet :D

Tänkte att jag skulle lägga upp ett par bilder med tanke på att detta ändå är tänkt som en fotoblogg... Har bara haft lite snålt med tid.
För en och en halv vecka sen var jag och hälsade på en liten nykläckt bebis. Jag har nämligen blivit moster för första gången. Kameran var naturligtvis med. Men det är så trist att det är så svårt att återge allt det vackra och perfekta i ett nyfött barn. Bilderna kan lixom inte fånga allt man vill säga. Glädjen man känner, dofterna, tyngden (eller för den delen lättheten i den lilla kroppen), lealösheten och allt annat mysigt runtom. Jag bidrar här med en liten söt fotbild. Aldrig är väl fötter så fint som på en bebis?!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är ju väldigt förtjust i att fotografera fötter, har fotat mina egna fula en del men favoritfötterna är ju helt klart bebisfötter.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det enda jag sett på Myra hittills. Hon ser söt ut :o)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)