11 oktober 2009

Letar nytt objektiv

Sitter och drömmer ännu en gång om nytt objektiv till min kamera. Nu velar jag mellan ett Nikon Nikkor AF-S 70-300/4,5-5,6 G VR IF-ED för ca 5500 kr och ett Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED VR för ca 2500 kr. Jag inser ju att jag säkert kommer ha större användning av det dyrare och att det billigare kommer göra att jag känner mig begränsad i zoomen i vissa lägen. Men OJ så mycket pengar då!!! Har ju drömt i typ 2 år så det kanske är dags att sluta drömma och istället göra slag i saken. Vad ska jag med en massa pengar till när jag dör? Och vad har man egentligen pengar till? Till att göra sånt man vill, så klart!!! Jag ska bara samla modet och sen så blir det nog ett köp av ett 70-300 skulle jag tro. Hualigen! :P *biter på naglarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)