27 oktober 2009

På jakt efter fler läsare :P

Nu har jag registrerat min blogg på bl.a. BloggRegistret för att fler ska hitta hit och för att jag lättare ska uppnå mina syften med bloggen. Vill du hjälpa mig eller vill du möjligen registrera din egen blogg och nå ut till ännu fler är det bara att klicka på någon av ikonerna till höger. Varje gång du klickar blir förutsättningarna bättre för mig. Hittar jag en liknande ikon på din sida klickar jag naturligtvis tillbaka :)

Vill du hitta nya bloggar att följa? Då funkar sidorna alldeles utmärkt till det oxå :P

Kram och tack så länge! M

1 kommentar:

  1. Hej!
    Räkna med att blir liknande bilder i snö, det är redan inplanerat så nu väntar jag bara på snön...
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)