2 oktober 2009

Första bilden från mobilen...

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du hittade till min blogg.
    Ser att du tipsade om Sally Mann, en av mina favoritfotografer. Såg du utställningen på Dunkers i Helsingborg förra året?
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var jag där! :D Helt tagen blev jag. Många starka bilder som på något sätt gör att man tvingas ta ställning till vad man ska tycka o tänka. Jag menar bilderna på resterna av hunden som begravts, bilderna på hennes barn var verkligen utmanade på många sätt.
    Intressant dessutom att se filmen om hur hon jobbat och vilket hantverk hon faktiskt gjort.

    Tack för att du tog dig tid att kommentera. :D

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)