13 februari 2010

Besökare nummer 1500 var Gottegrisen!

Det är så svårt att veta vilka som brukar titta in och läsa min blogg eftersom det inte är alla som lämnar avtryck efter sig. Men jag har förstått att en del är goda vänner, andra är kusiner, några är fotointresserade bloggare, somliga kanske bara har halkat in... Med jämna mellanrum gör jag lite reklam för en av mina besökare. Var 500:de besökare känns lagom ofta, även om det börjat rassla till ordentligt i min blogg på sista tiden. Men det är ju trevligt tycker jag :) Tidigare inlägg med besökarreklam hittar du här och här.

Den här gången var det dags för min bloggande kusin att få lite reklam. Det finns mycket jag gillar med hennes blogg. En grej är att hon lägger ut recept på smarriga saker som passar både den glutentoleranta och den intoleranta. Nu är jag av det toleranta slaget så det kvittar ju visserligen... Bilderna på det smarriga förhöjer ofta min salivutsöndring och genast blir jag sugen på att ställa mig i köket och baka något eller kanske koka karameller. Sötaste måste vara de små spökmarängerna till halloween. Eller möjligen kokos-Rudolfarna...

Den pyssliga sidan som gör att jag ofta blir kallad för "pysseltant" känner jag igen hos min kusin så troligen är det så att det ligger i våra gener. En rätt trevlig gen för övrigt... :) Förutom bakning så bloggar hon om lite annat pyssel. Spana bara in hennes tanke på julkalender till barnen. För att se detaljerna kring den får ni kolla lucköppningen vidare sen fram till julen. Kanske kan vara något till nästa år?!

Är du glutenintolerant och vill ha baktips?
Är du bara intresserad av att hitta lite inspiration i köket?
Vill du titta in i en mysig blogg?
Då ska du titta in hos Gottegrisen.

Nu ska jag ut i köket och baka havretekakor. Bild kanske dyker upp sen. :D Men den här gången är det inte Gottegrisens recept, utan ett jag fått av hemkunskapsläraren på skolan där jag jobbar.

Ha en fortsatt bra lördag!

1 kommentar:

  1. Tack! Vad fint du skriver om mig! Ha en fortsatt skön helg!

    Kram
    Kusin Vitamin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)