2 februari 2010

Svartvit eller i färg? Det är frågan...

Många har kommenterat mina bilder i fototrissen och det är jättekul med all respons. Supertack för det!Många har dessutom skrivit om de svartvita bilderna. Grejen är att alla bilder är i färg! Det var bara inte så mycket färg den dagen. Titta noga så ser ni det röda SSA-märket på tanken i den översta bilden. På mittenbilden ser ni den gröna lavan som växer på ena... Ja, vad det nu heter... :)

Men visst! Alla skulle kunnat funka som svartvita, tror jag. Mitt val att ha dem i färg berodde framför allt på att jag ville ha sistabilden i färg för att man skulle se och känna rosten från beslagen och att sen ha en enhet mellan bilderna och köra färg rakt igenom.

Så... nu vet ni det! :)

Jag tänkte precis be er klicka på bilderna för att få dem större, men efter att ha testat själv så inser jag att det bara är vissa av mina bilder som är klickbara. Undrar varför? Hmmm.... Får nog klura på det. Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)