4 februari 2010

Inspiration, cup och bronsmedlemskap

Idag har jag tagit beslutet att bli betalande medlem i Hässleholms fotoklubb för att få vara med på riktigt. Jag tycker deras kalendarium verkar intressant och kul bl.a. med tanke på de månatliga tävlingarna som förhoppningsvis kan vara en källa till inspiration. Om du bor i krokarna kanske jag kan locka dit även dig. Spana in klubbens hemsida via länken ovan. En annan anledning att titta in där är att man där kan skåda en av mina bilder som var med i digitalcupen i tisdags och även några av de andra bidragen i tävlingen.

Idag har jag dessutom lagt 100 kr på att bli bronsmedlem på Fotosidan. Jag har länge varit väldigt inaktiv där och bilderna som ligger där är rätt gamla. Men idag kunde jag efter betalning lägga upp några nya bilder. Vi får väl se om jag kanske blir lite mer aktiv nu, men min huvudsakliga kanal utåt kommer fortfarande vara denna blogg.

Imorgon knackar helgen på dörren igen!
Vart tog dagarna vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)