12 december 2009

Skånevinter, dunge och en boj

På förmiddagen idag var himlen mer blå än grå som omväxling och jag laddade upp för en fototur. Jag drog iväg till Norra Lingenäset ute på Näsby fält utanför Kristianstad med packad fotoryggsäck. Några knäpp där och sen åkte jag ner till Södra änden av stan och fotograferade en boj som vilade i Hammarsjön. Nu väntar en skön lördagkväll med film och imorgon blir det fotoutställning i Köpenhamn av Mattias Klum som jag även skrivit om här.
Nästa vecka lovas snö. Hoppas på det så man kan få till några vinterbilder. :o)
Ha en underbar lördag!
Bookmark and Share

2 kommentarer:

  1. Fina bilder du tog idag, snyggt komponerade alla tre!
    Lite snö hade inte varit fel, man börjar bli lite trött på allt grått och brunt.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Gillar den tredje mest. Är ett så fint lugn i den bilden.
    Tack för kommentarera. Jag gillar konstruktiv kritik. :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)