3 december 2009

Lite reklam för besökare nr 501

Tyvärr valde besökare nr 500 att vara anonym och inte lämna något avtryck alls. :o(
Men det kanske var tur för Camilla som istället är den som får lite gratisreklam på min sida idag. Hon var nämligen besökare var nummer 501 och lämnade även en kommentar så att jag skulle veta :o). Jag brukar titta in i hennes fotoblogg för att följa med i hennes experimenterande kring jämna och udda antal föremål i ett stilleben och inspireras av hennes härliga månadsbilder och andra spännande bilder. En favoritserie med bilder är hallonbilderna från 20 november. En annan är bilderna från Kyrkö mosse den 28, 29 och 30 oktober.
Ikväll ska jag iväg och julpyssla med ett gäng kompisar. Mysmysmysigt!
Kram på er alla
Bookmark and Share

1 kommentar:

  1. Tack för det!
    Jag tittar in här också för jämnan, blev inspirerad av dina bilder i förra inlägget och funderar på att testa själv någon dag.
    Jag hann inte iheller fotografera den vackra frosten, såg så många underbara vyer när jag körde för att träna, bla en underbar stor alldeles rund måne, vilken bild det hade blivit om jag hade haft kameran med mig.
    Låter mysigt att julpyssla tillsammans med vänner.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)