14 februari 2012

Det vankas bröllop


Redan för några månader sedan fick jag veta att en kompis ska gifta sig till sommaren och att de vill att jag ska sköta fotograferingen. Jättekul att få förtroendet, tycker jag! Visst kan jag erkänna att det är lite nervöst med tanke på att jag inte fått något liknande uppdrag tidigare (ett bröllop är ju ändå ett bröllop), men ändå känner jag mig rätt lugn. Vi har redan pratat igenom olika strategier för fotograferingen så det ordnar sig säkert.

Innan det är dags är det alltid bra att få koll på vilken typ av bröllopsbilder som brudparet önskar och jag har redan fått en del länktips som jag ska spana in ordentligt. Samtidigt ska jag kolla upp lite på egen hand för att få inspiration. Har ni som halkat in här på bloggen några spännande länktips är jag mer än tacksam!

<3

2 kommentarer:

  1. Här har jag sett många fina bröllopsbilder:

    http://www.annecharlotteandersson.se/

    http://tispsytessie.blogspot.com/search/label/br%C3%B6llop

    SvaraRadera
  2. Inte behöver du vara nervös inte! Superspännande!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)