23 februari 2012

Färgrulle från min Diana F+

Som utlovat kommer här några färgbilder från min Diana F+. Som ni ser har jag experimenterat med dubbelexponeringar på några av bilderna. På vissa av bilderna har jag även trixat med färgfilter framför blixtlampan. Superspännande att se hur det blev :P Tyvärr fick jag inte alla bilder som jag tagit men så brukade det bli förr också. Felexponeringar och sånt kan ju ställa till det. Men förhoppningsvis blir det fler bilder per rulle när jag lärt mig mer hur inställningarna funkar. Det finns ju inte så många olika inställningsmöjligheter på en Diana F+ ;)

För mer info se mitt inlägg från igår.

Tjejfest för några helger sen.

Hunden Miffo

Brösarps backar i vinterskrud

En traktor som passerade vid Brösarps backar

Äppelodling i Kivik

Sötnos med choklad runt munnen

Enda bilden från Stockholm - Gröna Lund

1 kommentar:

  1. Åh vad jag gillar bilden från Brösarps backar!
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)