22 oktober 2011

Martin Bogren gjorde så att inspirationen flödar...





Idag var jag och lyssnade på ett föredrag med Martin Bogren. Han visade flera av sina bildserier - alla lika inspirerande och fina. Efteråt var jag tvungen att köpa hans fotobok "Lowlands" för att behålla den härliga känslan av inspiration. Jag och min fotokompis Cissi snackade också med honom vilket resulterade i att en och annan gemensam plan skissades. :) Det hela gjorde att jag nu halkat in på en oväntad bana vad gäller mitt egna projekt som vi ska göra i skolan. Jag hittade äntligen något som skulle vara en lagom utmaning för mig. Att avslöja för mycket här i nuläget tänker jag inte göra eftersom jag fortfarande inte tänkt klart - det blir så krångligt om nu projektet tar lite andra vägar... Men jag lovar att jag kommer avslöja ett och annat på vägen mot målet. Men jag kan avslöja att mitt projekt ska mynna ut i den utställning jag tänkt ha i min systers bokskog till våren.

:)

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)