31 oktober 2011

Dags för eget projekt

Idag tog jag mig friheten att sitta på ett kondis i stan med en kopp varm choklad vid min dator för att skriva min projektbeskrivning. Det är  nu dags att köra igång med det nämligen och för bara en dryg vecka sen ändrade jag mina planer med 180 grader tack vare Martin Bogren som jag nämnt... Under veckan som gått har jag slitit med hemtentan i fotografins historia men även låtit tanken på det egna projektet utvecklas i bakhuvudet och nu tror jag att jag vet hur jag ska göra. Det känns så skönt när bitarna ramlar på plats.
Det bjuds inte på någon bild idag utan istället länkar jag till min systers blogg som visserligen inte blivit uppdaterad särskilt mycket på sistone (de har haft fullt upp med att bygga). Anledningen till länken är att det är i bokskogen där de håller till som mitt projekt kommer att utspela sig. Och jag är såååå nöjd! :D

Och kom ihåg: Gråa dagar är svartvita dagar (passar bra att ha i åtanke nu när de vackra höstfärgerna snart börjar vattnas ur och istället blir trista).

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)