18 juni 2011

Räkneverket har passerat 5000

För lite drygt ett och ett halvt år sedan startade jag upp min fotoblogg. Sedan dess har många besökare hittat hit och det är alltid lika kul när en kommentar lämnas. Själv följer jag flera bloggar och utbytet som sker i form av inspiration, hejjarop och hälsningar är en god källa till vilja att fortsätta bloggandet även om det går i perioder...

En fotoblogg som jag följt under lång tid är Camillas. Hennes porträtt, minimalistiska och lättillgängliga vackra bilder gör hennes blogg till en av mina favoriter. Jag inspireras och blir glad av hennes bilder som gestaltar både vackra stilleben och mer eller mindre vardagliga göromål. Vi har ibland pratat om att ta en fotorunda tillsammans men ännu har det inte blivit av. Vi får väl se vad som händer framöver ;) Camilla, om du har möjlighet att komma till Kristianstad och se min utställning kan du väl höra av dig så kan vi kanske, i samband med det, upptäcka omvärlden tillsammans med kamerorna i högsta hugg :D

Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja, nu jäklar måste vi bestämma att träffas. Jag kan ta mig upp till Kristianstad så kan vi ta en fotorunda och ett besök på cafeet där dina bilder hänger. När kan du? Min email-adress finns på min blogg..
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)