1 juni 2011

Nu ligger bilderna på golvet

Idag kom bilderna. Nu ligger de på vardagsrumsgolvet så att jag kan titta på dem lite då och då och känna in om det är rätt bilder som är med och lite så... Det var nämligen en bild som jag var tveksam till och i nuläget så blir den tyvärr ratad. Men så kan det bli... Nästa steg är att lämna iväg dem för passepartout.

Jag har lagt upp ett event på Facebook och det verkar redan som att det spridit sig för namn har dykt upp bland dem som kommer som jag inte känner. Jättekul tycker jag! Och spännande :D

Är det någon som tittar in här och vill kika närmre på eventet på fb så hittar ni det här. Det är bara att anmäla sig om ni kommer den 9 juni. Det är absolut inget måste att anmäla sig men det är lite kul att kunna hitta tillbaka till gästerna en annan gång... Sprid det gärna vidare också om du vill.

Nu ska jag ta ledigt från jobbet i 5 härliga dagar. Solen ska skina och jag ska njuta massor!

1 kommentar:

  1. Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? Titta in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)