10 juni 2011

Premiären klarades av och glädjen sitter fortfarande i :)

Foto: Paola Nordgren
Igår så var det dags... Den stora dagen. Min allra första utställning. Om det ska gå lika bra även framöver så lovar jag att det kommer fler utställningar. :) Det jag var mest orolig för var själva upphängningen. Jag hade dålig koll på hurdana väggarna var att spika i och vilka förutsättningarna i övrigt var. Jag har varit på Tea Pot sååå många gånger men aldrig reflekterat närmre kring hur väggarna såg ut. Men upphängningen gick förhållandevis enkelt så oron tidigare hade varit helt obefogad. Inför självaste vernissaget kände jag nu mer bara nyfikenhet, spänning och förväntan.

En tidningsintervju, lunch och lite jobb senare så drog det igång. Vänner, familj, kollegor, släktingar och för mig okända besökare kom och delade stunden med mig. Jag uppskattade varendaste en som kom. Det var besökarna som gjorde hela vernissaget. Fantastiskt!!! Där satt vi allihopa och fikade och åt samtidigt som vi umgicks i sällskap av mina foton. Mysigt!
Stort tack alla ni!

Att få förmånen att ställa ut hela sommaren på ett så bra utställningsställe som Tea Pot är känns enormt kul. Anette - om du läser detta - TACK!

Vill ni se resultatet av intervjun i Lokaltidningen hittar ni den här. Bilden ovan har Paola Nordgren tagit.

Om du inte ännu varit på min utställning så finns det gott om tid. Jag tar inte ner den förrän den 6 augusti.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Fikade på Teapot igår och fick se dina härliga bilder. Grattis till en jättefin utställning.

    Eva:-)

    SvaraRadera
  2. Ska söderut i Sverige under sommaren.
    Hur hittar jag din utställning?

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)