15 november 2010

Tisdagens utflykt med fotoklubben

På tisdag är det utflyktsdags med fotoklubben och den här utflykten ser jag verkligen fram emot. Vi ska nämligen till Kettingfabriken i Killeberg. Extra roligt är att min mamma är uppvuxen i Killeberg och att jag varit där många gånger -  i Killeberg då alltså, inte i kettingfabriken, men jag vet var den ligger :) Det är lite synd att det är mörkt ute när vi kommer dit för bara utsidan är värd att beskåda om jag minns rätt. Så där gammalt och slitet som det ska vara.

Jag hoppas verkligen att det blir så bra som jag tänker mig. Eller som min mamma säger: "Det blir som du tänker dig". Och så är det ju faktiskt - positivt tänkande funkar. Bevisen jag sett är tillräckliga för att jag ska tro på det :D

Bilder kommer - jag loooovar! Så titta in igen om någon vecka eller så...

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot dina foton från Killeberg! Kram från mamma

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)