29 november 2010

Bekymmer med besöksräknaren

Hej hopp!
I min högerkant har jag en besöksräknare. Rätt spännande att se det ticka på. Men för ett tag sen upptäckte jag att det finns en helt makalös räknare bland flikarna i instrumentpanelen. Enligt den är besöksantalet ett helt annat - fast å andra sidan vet jag inte om den räknar varenda sidbesök dvs även om man klickar runt bland mina sidor. Egentligen kvittar det men jag kan inte förneka att det är kul att se att jag har besökare från USA, Norge, Finland och en massa andra länder. Tänk att det även förs statistik över hur besökarna hittat hit, vilken webmäsare de har, vilka sökord som gjort att man hamnat här och vilket inlägg som haft mest besökare.

Ni andra som har blogger-bloggar, har ni någon räknare på er bloggsida som verkar ner korrekt? Inte för att det är viktigt, som sagt, utan mest för att det är lite kul. :)

Nu ska jag baka ut degen som står på jäsning.

Ha det gott och kör försiktigt i snövädret!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)