1 november 2010

Månadsbild - oktober 2010


Tro det eller ej - men jag hann faktiskt! Igår kom jag hem efter en helg hos mina föräldrar och eftersom det fortfarande var ljust begav jag mig iväg på min cykel till platsen för min månadsbild. Jag lyckades alltså fånga mitt motiv på bild den sista dagen i oktober och så här blev resultatet. Nu finns det nästan inga blad kvar på trädet och vassen börjar ge med sig. En lätt höstdimma låg över vattnet och det går inte att missta sig - vintern är i antågande...

3 kommentarer:

  1. Vackert och fridfullt.
    - ska bli intressant att se novemervarianten då.

    Ha en bra helg!

    /mats

    SvaraRadera
  2. Skoj med en månadsbild...verkligen en vacker plats du har valt för ändamålet.
    Hmmm...kanske man själv ska börja plåta en månadsbild...med start i januari...vi få la se.!.!.!

    SvaraRadera
  3. Hi, beautiful picture.. i like how it looks..

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)