26 maj 2012

Farväl kära barndomshem...

Denna helgen tar jag farväl till mitt barndomshem. Mamma och pappa håller på att flytta så det gamla huset är i princip tomt. Det ekar överallt... Men så hittade jag mitt (mammas) dockhus och var tvungen att möblera och föreviga det. Naturligtvis ska det på något sätt följa med till det nya huset men det är inte ofta man får tillfälle att leka med det nuförtiden.

Idag har också förrådet röjts och andra gamla leksaker har fått se dagens ljus igen. Min gamla hoppeboll! Och mitt i all denna röra befinner sig lilla Assi, mammas och pappas lilla kelgris.

Den senaste tiden har storkunderna fått vila och min mobilapp Instagram har fått jobba istället. Så dagens bilder är tagna med just den appen.

(Fråga mig inte varför bilderna hamnar huller om buller när jag bloggar via mobilen. Jag kan tyvärr inte göra något åt det. Kanske går att fixa i datorn sen...?)

Tjing!

1 kommentar:

  1. Ser att det råder 70-tal i ditt dockhus, hade nästan glömt bort de där tapeterna och heltäckningsmattorna.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)