21 maj 2012

Balkonghäng, bokskogsbesök och sjukskrivningssysselsättning

Det blir inte mycket fotograferande utöver en del Instagram-bilder med iPhonen nu när jag är sjukskriven. Det är inte heller så ofta något speciellt dyker upp värt att dokumentera. Men idag lägger jag ut ett urval av de bilder som ändå förevigats den senaste veckan ungefär. Det är en go blandning av balkonghäng, bokskogsbesök och sjukskrivningssysselsättning.

Håll till godo!

Ps. Av någon okänd anledning blandas bilderna när jag bloggar via mobilen men det kanske spelar mindre roll...

1 kommentar:

  1. Oh, jag gillar den första mest! Du ser ändå ut att ha det ganska mysigt på balkongen...men jag förstår om du blir uttråkad - själv fick jag ryggskott förra måndagen, ett envist jäkelskap också som precis har börjat ge med sig. Så det har inte blivit så många bilder tagna och jag är extremt rastlös...
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)