16 maj 2012

En favorit i repris



Då var det bestämt!

Under semestrarna i sommar kommer min utställning Evighetens Eko att hängas upp igen i bokskogen Evigheten utanför Rörum på Österlen. Responsen och den uppmärksamhet som utstsällningen fick under konstrundan i påskas gjorde att jag nu vill ge alla de som missade den då en ny chans. Ännu är inget datum bestämt utan det får vädret bestämma när vi närmar oss. Håll utkik så kommer jag meddela när det blir dags!

Utställningen kommer precis som tidigare att kombineras av ett enklare ekocafé där vi kommer sälja kaffe gjort på nymalda ekologiska kaffebönor, ekologiskt te och något ekologiskt att knapra på (småkakor eller möjligen frukt). Så har du vägarna förbi eller möjligen är sugen på en vacker dagstur till Österlen är det bara att hålla koll här så får du besked om när utställningen är på plats. Är ni några stycken som vill komma och titta under en lagom solig/molnig dag men är osäkra på om utställningen är öppen? Hör av er så ska vi se om vi kan lösa det på något sätt.

En andra upplaga av den fotobok som jag sålde i samband med utställningen i påskas är beställd. Boken innehåller mitt fotoprojekt i sin helhet och kostar 300:- under utställningen. Vill du beställa den tillkommer fraktkostnad. Beställning kan göras på min mejl eller genom att du skriver i kommentarsfältet så tar jag kontakt med dig.

På återseende!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)