7 augusti 2011

New look

Hej och välkomna till en uppfräschad blogg!

Jag är inte säker på att den ser ut som jag önskar (svårt när man utgår från en mall) men jag är tacksam om ni lämnar lite respons om det är något ni har synpunkter på. Det jag bl.a. undrar är om jag ska byta plats på höger- och vänsterspalten. Funkar färgerna? Är det lättare att hitta till de olika sidorna i bloggen nu när länkarna till dessa ligger i ovankant istället för i sidan?

När jag försökte byta min profilbild fick jag meddelande om att jag utnyttjat allt mitt utrymme och att jag kan köpa till mig mer om jag så önskar. Jag kan fortfarande lägga upp bilder i min blogg men tydligen inte byta profilbild. Någon som har en lösning på detta?

Tacksam för era tankar och synpunkter.
:)

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)