5 april 2010

En påsk på Österlen






I helgen har jag spenderat mycket tid med min syster och hennes familj. Vi var bl.a. och picknickade på deras tomt som just nu mest ser ut som en skön bokskog med spindlar och bärfisar. Men vi har även myst hemma, åkt på konstrunda och firat påsk med mor och far. När jag körde hem från Österlen igår passade jag på att köra lite omvägar bara för att upptäcka vad som fanns utanför den stora vägen. Några konstrundebesök och en tur på Ravlunda skjutfält var inte fy skam.

När många andra återgår till jobbet imorgon fortsätter jag att njuta av ledigheten några dagar till. Härligt!

2 kommentarer:

  1. Hej Malin!

    Superfina bilder!

    Du har en award att hämta på min blogg :)

    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!

    Superfina bilder!!!!

    Du har en award att hämta på min blogg när du har tid :)

    Kram Maja ;)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)