13 januari 2011

Utställningssugen...

Det är längesen jag var på fotoutställning nu. För mig är det ett sätt att skaffa inspiration och att imponeras. Jag har nu suttit och kollat runt lite efter fotoutställningar runtom i Skåne men tycker det skulle vara kul att höra om ni varit på något nyligen eller vet om någon pågående eller kommande utställning som kan vara värd ett besök. Stort som smått...

Senast var jag på utställning på fotogalleriet [format] i Malmö då jag såg Johan Bävmans utställning om att leva med albinism i Tanzania. Det kanske är dit man ska dra sig igen för att se utställning med bilder av fransmannen Edouard Levé.

Så nu hoppas jag det rasslar till ordentligt bland kommentarerna så alla lediga stunder kan fyllas med utställningar.

Må gott!

4 kommentarer:

  1. Jag är också sugen, känner att jag behöver få lite inspiration. Ska se om jag hittar någon utställning som verkar vara intressant, ska vi kanske gå tillsammans?
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Samma här, jag är också sugen på att se lite fin fotografi på någon utställning. Eftersom jag bor i Skara får jag väl dra mig ner mot Göteborg antar jag. Ska leta lite på nätet :-)

    SvaraRadera
  3. Vad sägs om vårsalongen i Landskrona? Fotografer från Skåne, tror att det är i februari, jag ska kolla upp lite närmare, kanske för långt bort för dig?
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Någon fotoutställning kan jag inte tipsa om, men jag bara måste få lämna några rader efter mej. :-)

    Hittade din blogg när jag googlade på "IKEA fotostudio" och sen började jag kika runt lite - och plötsligt befann jag mej inne i Killebergs Kättingfabrik! Tänk så många gånger jag har åkt förbi den, och aldrig varit inne i den - förrän nu! :-D

    Ha det fint!!! :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)