12 januari 2011

Vinnarbild, besökarreklam och så ett par länkar

Jag vill här lägga in ett tack till er som lämnat kommentarer på mina månadsbilder i de senaste inläggen. I kommentarerna här på bloggen har ingen bild fått fler röster än någon annan (maj, juli, september, november och december) men via telefon har jag fått in en röst på december som därmed också blir vinnarbilden. 


Den person som får lite extra uppmärksamhet idag i min blogg är Eva. Eva är kollega till mig och vi råkar allt som oftast halka in på fotosnack när vi ses. Hon har också en fotoblogg som utöver foton innehåller en del tänkvärda ord. Jag har speciellt fastnat för hennes finfina vinterbilder. Jag blir riktigt avundsjuk att inte jag haft möjligheten och lyckan att fånga så fina frostbilder ännu denna vinter. Men förhoppningsvis blir det mer vinter innan våren kommer (fast å andra sidan är jag rätt trött på halkan, slasket och kylan nu...). Mitt länktips är idag hennes blogg. Titta in och bli lite klokare av hennes ord och inspireras av hennes bilder.

Jag vill passa på att berätta att mina bilder från fotouppdraget jag utförde för ett tag sedan nu blivit publicerade. Ni ser resultatet här.

Ha det så gott! Vi hörs snart igen (c:

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Vilka jättefina bilder du tagit till Chihemsidan. Kanon! Gillar särskilt den med ljuset och den med solglimten. Du kan lätt räkna med fler uppdrag... Stort tack för att du puffar för min blogg.
    Kram
    Eva:-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)