2 januari 2011

Utlysning av tävling tillsammans med 2010 års sista månadsbild.

Lite sent, men här kommer bilden ni alla väntat på... antar jag :)

Det har varit helt underbart spännande att återse samma plats varje månad och se hur naturen har förändrat sig genom årstiderna och att sen få se hur platsen nästan återtar samma utseende igen när ett år har gått. Allt lever upp under våren och går sen in i vila igen mot vintern...


Gå nu in och se alla månadsbilderna från 2010 samlade här. Det vore intressant att höra med er vilken månadsbild som är er alldeles egna favorit. Därför utlyser jag härmed en tävling. Lämna en kommentar där ni berättar vilken som är er favvis med motivering. Bland er som är med i rösningen kommer jag välja ut den som har mest inspirerande/intressant/givande motivering. Vinnaren får en speciell publikation här på min blogg tillsammans med min "vinnarbild". Så kom igen och rösta nu!!!

Med den vill jag önska er alla en god fortsättning på det nya året! Antar att ni liksom jag ser fram emot många nya äventyr under året och hjälper till att göra 2011 till det bästa året hittills.

Kram M

5 kommentarer:

  1. Min favorit är september eftersom det är så härligt orangerosa solljus i den.
    Att jag också fyller år i september är ju bara ett plus :-)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vilken bra idé med månadsbilder!!! Jag knycker idén till min blogg. Hoppas OK?
    Min favoritbild är juli. Jag gillar de dramatiska molnen som du fått med så bra. Verkar vara oväder på gång. Hoppas du hann hem innan det bröt ut...
    Eva:-)

    SvaraRadera
  3. Jag väljer maj för den skira grönskans skull, har redan tröttnat på vintern och vill ha vår NU!
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag röstar för december då det inbjuder till skidåkning och/eller skridskoåkning.Kramis!MoP

    SvaraRadera
  5. Jag lägger en röst på november eftersom Hammarsjön med omnejd lyckas se både vacker och lite läskig. /Linnsbrorstaffan

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)