24 maj 2011

Uppdatering kring utställningen

Ikväll har jag suttit och plockat med mina bilderna...  Det är så himla svårt att bestämma vilka bilder som är favvisar framför andra och just därför förtjänar en plats i utställningen. Och rätt vad det är så kommer tvivlet och jag ser inte ens om bilden är bra eller inte... Just nu är jag inne på att ha med bilder på detaljer och på sådant som är gammalt och rostigt. Det är ju det jag gått igång på mest på sista tiden. Titeln på utställningen har jag inte heller bestämt ännu. Arbetsnamnet är just nu "Det som en gång var". Det är så himla mycket som är svårt, men sakta men säkert ska jag nå fram.

Något som är fixat redan är visitkort. Dessa ska komma med posten inom några dagar. Hoppas de blir bra :) Vill du skaffa egna visitkort kan du kan göra det på Vistaprint.

1 kommentar:

  1. Vad kul med utställningen, Lycka Till!!!

    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)