21 maj 2011

Fåror, raps och fabriksmoln

I veckan som gick tog jag mig äntligen i kragen och drog iväg ut med kameran en kväll. Jag vet ju att fotograferandet får mig att koppla bort allt annat, så varför gör jag inte det oftare när jag behöver komma bort från allt?

Mitt mål var att fånga de vackert gula rapsfälten på bild. Jag hade ingen som helst aning om var dessa fanns, men jag gav mig av österut på E22an från Kristianstad. Plötsligt dök det upp ett stort gult fält :) Så det blev några gula bilder bland lite annat...










1 kommentar:

  1. Visst é det en fantastisk årstid nu....allting fullkomligt exploderar i färger. Rapsen är bara så grymt vacker där de stora fälten ger omgivningen ett kontsnärligt uttryck.
    Läste även att du ska ha en utställning....va skoj.!.!.!
    Lycka till och hoppas att det kommer många betraktare.

    Vh

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)