1 december 2010

Fotouppdrag :D

Igår fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig riktigt inspirerad och glad. Faktiskt t.o.m. varm och go inuti trots vinterkylan. Jag har nämligen fått ett nytt fotouppdrag!

Jag har tidigare berättat att jag gjorde ett fotouppdrag till min granne som är hypnoterapeut. Nu har en annan granne som sysslar med massage fått nys om det och vill ha hjälp med bilder till sin hemsida. Jättekul tycker jag! Det verkar som att det ger ringar på vattnet. Nu fick jag plötsligt tillbaka fotolusten och inspirationen och vill genast kolla upp fotoblixtar eftersom jag saknar en sådan. Det underlättar ju att ha en blixt när det är så ogenomträngligt vintermörker ute. Så nu ska jag ut och kolla priser och olika blixtalternativ.

Så nu vet ni vad som är på gång! Naturligtvis kommer rapport och länk till hemsidan senare.

Kram från en med nytänd inspirationslåga :D

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)