19 september 2012

Några Instagram-favvisar sen sist

Om ni inte tillhör min skara följare på Instagram så kan ni nu få se ett urval av bilder här på bloggen. Det senaste halvåret är det mobilkameran som fått göra det tyngsta jobbet eftersom den hela tiden är med mig, vart jag än går. Dessutom är det så skönt att kunna göra snabbredigeringar och få så fina och spännande resultat med en gång.
Fler bilder kommer de närmaste dagarna.

Gatukonst

Glasspaus

Roslagsbanan mellan Täby och Sthlm Central

Iste en varm dag i Sthlm

En regnig sommardag

I väntan på Lars Winnerbäck på Sofiero, Hbg

Lasse

Norretullskolan, Kristianstad

Solsken över innergården

Inte så skoj att komma ut till cykeln en morgon och upptäcka att den har punktering :(

Framtidens Hus, Lilla Torg, Kristianstad
Några fotofynd på farmors vind. Jag fullkomligt älskar bilden uppe till höger
 där kvinnan smörjer in mannens näsa med solkräm (antar jag).


Farmors knyppelgrejor som nu är mina :)

Och så var man igång :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)