27 februari 2012

En brokig blandning

I helgen som gick var jag och mina fotovapendragare i Sententia ute och härjade i Lund under Fotosöndags fotomaraton. Den kyliga vinden ven rätt bra så det blev ett par goda fikor under dagen för att värma upp kalla fotofingrar.

Som jag berättat innan så levererades ett tema i timmen via Twitter mellan kl 9 och 14. De tema som vi fick var RYTM, KROCK, VINKLAT, KARAKTÄR, BÖRJAN och SAMLAD. Inte så lätt kan jag meddela och pannan lades i djupa veck för att hitta på något snitsigt och underfundigt. Resultatet? Tja, mycket varierande måste jag säga. Mina bilder får ni se efter helgen då vinnaren i fotomaratonet avslöjats. Så länge får ni se några andra bilder som togs under dagen.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)