28 februari 2012

Artikel i Lokaltidningen

Paola på Lokaltidningen Kristianstad gör en artikelserie om olika bloggar och för två veckor sedan blev jag intervjuad om min blogg. Sedan en tid har artikeln funnits publicerad på nätet så ni kan hitta den här. Tyvärr har några små felaktigheter smugit sig in. Ni som brukar följa med i mitt bloggande känner ju till att min blogg heter "Se omvärlden genom sökaren" och inget annat. Imorgon ska artikeln finnas i tryck i tidningen som kommer ut varje onsdag.

Kanske kommer ni ihåg att jag figurerat i tidningen tidigare i samband med min utställning i somras. Om ni inte läst den artikeln kan ni hitta den här.

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Hej

    så hittade jag hit via Lokaltidningen. Kul att se fler från lilla K-stad som gillar att fotografera. Ska kika runt lite här men ville först lämna ett litet avtryck.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att du och så många andra hittat hit idag efter artikeln i tidningen. Att du dessutom lämnat en rad är ännu skojigare :) Hoppas du tittar in igen och att du hittar någon inspiration i det jag delar med mig av.
      Ha en fortsatt bra vecka!
      M

      Radera
  2. Kul att läsa om dig!

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)